Wednesday 21 May 2014

Pengedar Sah SHAKLEE anda di area SELAYANG, GOMBAK..Call Me..

Pelbagai cara untuk hubungi saya..Jika berminat, anda juga boleh melihat produk-produk SHAKLEE yang ada dan macam-macam lagi...Untuk seluruh rakyat Malaysia, lagi-lagi di sekitar SELAYANG & GOMBAK...Saya Nurul, sedia memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda semua...

SHAKLEE mempunyai pelbagai produk dari kesihatan, kecantikan juga untuk kediaman anda...Produk SHAKLEE adalah produk yang sentiasa SELAMAT, sentiasa BERKESAN & juga sentiasa MESRA ALAM....Jika anda ingin mendapatkan produk-produk SHAKLEE, boleh hubungi saya dengan kadar segera...hehehe...Bagi anda yang berada di sekitar SELAYANG & GOMBAK bolehlah dapatkan produk-produk SHAKLEE ini...

Tidak kira jika anda ada sebarang pertanyaan sebelum anda membeli, mahupun selepas membeli produk-produk SHAKLEE dari saya...Saya akan memberikan layanan yang istimewa kepada anda..
Saya juga akan memberikan jadual pemakanan supplemen SHAKLEE dan memberikan konsultasi kepada anda setelah anda membeli produk-produk SHAKLEE dari saya...Yang paling penting, saya adalah pengedar sah SHAKLEE anda di sekitar SELAYANG & GOMBAK...Dapatkannya sekarang...


Selagi saya mampu untuk membantu anda semua di luar sana, saya akan buat sehabis baik... :)

Boleh hubungi NURUL di

✍ PM: Nurul Huda
✍ FB Page: No. 1 Choice for Health & Wealth

✐ Blog: Kesihatan, Kecantikan, Kekayaan... Alhamdulillah
✉ Email: nurulhuda.razak@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-6602388 / 012-3695697
 ➲ COD Area: 1 Malaysia, 1 Kuala Lumpur & 1 Selangor
(Saya sedia berkhidmat untuk anda semua... Hihihi)

No comments:

Post a Comment