Friday 23 May 2014

Apa itu Healing Crisis???


"Alhamdulillah.. ramai orang yang dapat saya bantu untuk lebih menyihatkan lagi kehidupan seharian mereka."

Tetapi ada juga customer yang tidak berapa ngam apabila mengambil supplemen SHAKLEE ini...

"Kenapa sejak ambil Vitamin E ni jerawat saya makin naik?"
"Kenapa saya kerap buang air besar sejak makan Alfalfa ni?"
"Kenapa kepala saya pening / sakit pastu macam loya2 lepas makan vitamin ye?"
"Kenapa saya rasa macam asyik lapar je lepas ambil set slimming SHAKLEE ni ye?"
dan pelbagai lagi ketidakselesaan yang pernah diadukan..

Tenang... Sabar... Relaks... Jangan melenting... Jangan gelabah...
Meh saya explain...

Anda sebenarnya sedang mengalami apa yang dinamakan HEALING CRISIS ataupun KRISIS PENYEMBUHAN.. Apakah itu healing crisis??

Ia merupakan satu proses berterusan dalam badan yang mengambil masa untuk membersih dan membina semula sel-sel badan yang telah rosak akibat radikal bebas. Sebahagian dari proses ini akan mula untuk menyingkirkan toksin yang telah sekian lama terkumpul didalam badan sepanjang hidup. Semasa proses penyingkiran toksin, badan anda akan mengalami tanda atau simptom yang membuatkan rasa tidak selesa, dan ia dipanggil sebagai krisis penyembuhan. Dalam perubatan China, penyembuhan terbaik sentiasa didahului dengan krisis penyembuhan.

So, anda tak perlu risau sebenarnya jika salah satu daripada simptom healing crisis seperti di atas berlaku kepada anda selepas mengambil apa-apa supplement/vitamin daripada SHAKLEE.. kerana semua supplement & vitamin SHAKLEE adalah berasaskan bahan semulajadi & TIDAK DICIPTAKAN UNTUK LEBIH MEMUDARATKAN ANDA.

SHAKLEE Differences:
Always Safe, Always Work & Always Green

Hubungi NURUL di:
✍ PM: Nurul Huda
✍ FB Page: No. 1 Choice for Health & Wealth

✐ Blog: Kesihatan, Kecantikan, Kekayaan... Alhamdulillah
✉ Email: nurulhuda.razak@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-6602388 / 012-3695697
 ➲ COD Area: 1 Malaysia, 1 Kuala Lumpur & 1 Selangor
(Saya sedia berkhidmat untuk anda semua... Hihihi)



No comments:

Post a Comment