Thursday 12 June 2014

Testimoni SET KESUBURAN

Alhamdulillah....
Perkataan pertama yang diucapkan...
Rasa gembira yang teramat sangat bila dengar berita seperti ini selepas mencuba produk SHAKLEE ini...

Kita hanya berusaha dan berdoa...yang lain-lain semua Allah yang tentukan...
Walaupun secara peribadi nya diri saya ini, masih lagi dalam mood honeymoon...Allah ada jalan cerita nya untuk saya...Masih belum dikurniakan zuriat sendiri...tapi sangat ingin membantu orang lain di luar sana yang inginkan zuriat...

Begitu juga saya...Masih terus berusaha, akan terus berusaha, berikhtiar agar Allah dapat memakbulkan doa saya...In shaa Allah...

Di samping mengamalkan supplemen dari SHAKLEE, saya akan cuba dan terus mencuba untuk membantu orang lain juga diri saya sendiri...
2nd Testimoni Set Kesuburan
1st Testimoni Set Kesuburan

Sebarang pertanyaan mengenai cadangan SET KESUBURAN dari SHAKLEE ini...Silalah menghubungi NURUL di:
✍ PM: Nurul Huda
✍ FB Page: No. 1 Choice for Health & Wealth

✐ Blog: Kesihatan, Kecantikan, Kekayaan... Alhamdulillah
✉ Email: nurulhuda.razak@gmail.com
✆ SMS/WhatsApp: 012-6602388 / 012-3695697
 ➲ COD Area: 1 Malaysia, 1 Kuala Lumpur & 1 Selangor
(Saya sedia berkhidmat untuk anda semua... Hihihi)

No comments:

Post a Comment